مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: کل جرایم مربوط به پرونده های قاچاق کالا در استان مبلغی بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال است.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نجیب حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج، گفت: تعزیرات حکومتی در کنار دفاع از حقوق مصرف کننده، نگاهی ویژه نیز به حمایت از حوزه تولید کننده و افراد سرمایه گذار دارد.

وی افزود: ما در بخش های مختلف نظارت بر اصناف، حوزه بهداشت و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز فعالیت داریم و در این راستا مرجع تصمیم گیری رسیدگی، صدور و اجرای حکم به شمار می رود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه کالا و خدمات در اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان، گفت: در این بخش در سال جاری دو هزار و ۳۱۰ فقره پرونده به اداره کل ارسال شده است و در همین مدت نیز دو هزار و ۳۱۳ فقره پرونده مختومه شده است.

حسینی بیان کرد: در بخش کالا و خدمات در استان کردستان کل میزان جرایم هشت میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال بوده است و رای این پرونده ها صادر شده است که مهمترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، کم فروشی و تقلب عدم درج قیمت هاست.

وی افزود: در بخش قاچاق کالا در اداره کل تعزیرات حکومتی در مجموع دو هزار و ۲۳۸ فقره پرونده تشکیل شده است و دو هزار و ۳۱۸ فقره پرونده نیز در این بخش مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود: کل جرایم مربوط به پرونده های قاچاق کالا در استان کردستان در سال جاری مبلغی بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال است.

وی گفت: در حوزه تخلفات بهداشت و درمان در استان کردستان در سال جاری ۵۸ فقره پرونده مطرح شده است که ۷۰ مورد از پرونده های سال جاری و مانده از سال های قبل بررسی شده و مختومه شده است.

حسینی با اشاره به پرونده های منجر به وصول جرایم در بخش کالا و خدمات در استان کردستان در بخش اجرای احکام، افزود: دو هزار و ۴۰۳ پرونده در بخش احرای احکام صادر شده است و شش میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز در سال جاری در استان کردستان هزار و ۴۲۸ پرونده مختومه شده است و در مجموع ۵۱ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال نیز جریمه وصول شده و وارد حساب خزانه کشور شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: در مجموع در سال جاری در استان کردستان ۲۳۹ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال محکومیت صادر شده است که ۵۷ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال از آن وصول شده است.

انتهای پیام/م

محکومیت ۲۳۹ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریالی متخلفان درکردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.